Sezonas jautājumi Lazy Francis | Kidx Journal Nr.10


Uz vācu bērnu modes žurnāla "Kidx Journal" jautājumiem atbild Lazy Francis biznesa attīstības vadītāja Alina Sakhterova. 

KIDX Journal: Kas ir Jūsu biznesa veiksmes atslēga?

Alina Sakhterova: Tērpu dizains un komandas darbs viennozīmīgi ir mūsu panākumu atslēga. Biznesa attīstīšana un pārdošanas veicināšana vairākos tirgos vienlaicīgi aizņem daudz laika, bet mēs pamazām tuvojamies saviem mērķiem. Neatkarīgam luksusa preču zīmolam tas ir ļoti izaicinošs posms.

KIDX Journal: Kur ir Jūsu lielākais tirgus?

Alina Sakhterova: Šobrīd lielākā daļa mūsu klientu ir no Tuvajiem Austrumiem, Krievijas, Baltijas valstīm un Lielbritānijas. Nākamgad mēs ceram iekļūt arī ASV tirgū. Mūsu interneta veikala klienti ir no visas pasaules: Francija, Norvēģija, Monako. Tā ir lieliska sajūta, apzināties, ka cilvēki atklāj mūsu tērpus un vēlas tos tik daudz dažādās valstīs.

KIDX Journal: Kādi ir Jūsu nākotnes attīstības plāni?

Alina Sakhterova: Pēc mūsu šīs vasaras veiksmīgā pop-up veikala Londonā, mēs gribētu tur izveidot patstāvīgu veikalu; tāpat mēs plānojam atvērt vēl vienu Lazy Francis veikalu Latvijā. Sākot ar rudens/ziemas 15/16 sezonu, mēs piedāvājam saviem klientiem arī apģērbu zēniem no 1-16 gadiem. Tāpat mēs meklējam un veidojam sadarbību arī ar citiem dizaineriem, lai kopīgi radītu dažādus unikālus un modernus stilus.

Avots: Kidx Journal

 


Komentārs